dinsdag 19 februari 2013

Het Grote Zuid-Holland D66 Voorzittersdebat

De stembussen zijn reeds geopend, maar jij stemt toch niet voordat je de drie kandidaten stevig aan de tand hebt gevoeld? De komende drie jaar zal de partij door een nieuwe voorzitter geleid worden en jij hebt daarin natuurlijk een belangrijke stem!

Voorzittersdebat

De afdelingen Rotterdam, Delft, Zuid-Holland en Den Haag hebben de handen ineen geslagen om jou die kans te bieden. Kom op zaterdag 2 maart naar Societeit het Meisjeshuis in Delft, waar Fleur Graeper-van Koolwijk Alexandra van Huffelen en Michiel Scheffer de degens met elkaar kruisen, onder leiding van Aletta Hekker. Als oud-directeur van het Landelijk Bureau en wethouder in Bergen weet Aletta als geen ander hoe de partij werkt en wat er afkomt op de nieuwe partijvoorzitter.

De kandidaten maken er natuurlijk een waar spektakel van, dus jij weet aan het eind van de middag zeker aan wie je je stem gunt. Uiteraard is er ruimschoots de tijd ook zelf je vragen op de kandidaten af te vuren en na afloop van het debat 1 op 1 met ze van gedachten te wisselen.

Zowel voor diegenen die al gestemd hebben als voor zij die nog even wachten belooft het een leuke middag te worden.

Hoe, wat en waar

De debatmiddag begint om 12.30 uur en wordt 15.30 uur afgesloten met een gezellige borrel.

Het Meisjeshuis bevindt zich op loopafstand van station Delft. Zie voor een routebeschrijving de website van Het Meisjeshuis.

Aanmelden

We verwachten een hoop leden en hebben een beperkt aantal plaatsten te vergeven.

Tot zaterdag 2 maart!