woensdag 17 mei 2017

Eerste Stadscongres van D66 Den Haag op 20 mei

stadscongres

De stad Den Haag is in beweging en de vraag is welke kant die beweging op gaat. Daarom krijgen inwoners van de stad de kans om mee te praten over de toekomst van onze stad. Dat kan tijdens het eerste Stadscongres van D66 Den Haag. Het congres is in het Haags Hiphop Centrum.

Thema’s

Er staan uiteenlopende thema’s op de agenda van het Stadscongres. Het zijn allemaal onderwerpen die spelen in de Haagse samenleving en die van invloed zijn op hoe de stad er in de toekomst uit gaat zien. Hierbij gaat het om onderwerpen als verkeer en vervoer, duurzaamheid en jeugdzorg. Ook wordt er gesproken over polarisatie, racisme en radicalisering.

Sprekers

Tijdens het congres komen ook een aantal zeer inspirerende sprekers langs, zoals Aus Greidanus, Joris Backer, Izz Ad-Din Ruhulessin en Ingrid van Engelshoven. Aanmelden voor deze interessante dag kan via deze website. We zien je graag in het Haags Hiphop Centrum aan de Van der Kunstraat 12.