woensdag 6 september 2017

D66 presenteert Concept Verkiezingsprogramma

Het Concept Verkiezingsprogramma van D66 Den Haag wordt vandaag officieel gepresenteerd. Op 15 september worden leden uitgenodigd voor een presentatie en inhoudelijke discussie in de Cortenaer tijdens de opening van het politieke seizoen.

Het concept verkiezingsprogramma kwam tot stand op basis van heel veel gesprekken. Gesprekken met leden en ondernemers, organisaties en bewoners uit alle delen van Den Haag. De gesprekken zijn gevoerd in thematische werkgroepen, door de Permanente Programmacommissie, door de D66 Den Haag Verkiezingsprogramma Commissie onder leiding van senator Joris Backer en Beau Blijlevens en tijdens het Stadscongres. Het Afdelingsbestuur van D66 Den Haag is alle leden en niet-leden die hebben meegedacht en -geschreven zeer erkentelijk!

Dit is nadrukkelijk het concept Verkiezingsprogramma. De leden van D66 Den Haag zijn nu aan zet om het programma te amenderen. Nadat alle amendementen tijdens de Algemene Afdelingsvergadering van 14 oktober 2017 zijn behandeld, wordt het Verkiezingsprogramma van D66 Den Haag definitief door de leden vastgesteld.

Lees hier het concept Verkiezingsprogramma van D66 Den Haag.

De spelregels voor het indienen van moties en amendementen zijn hier te vinden.

En hier vindt u de opmaak voor moties en amendementen.