donderdag 9 november 2017

Steun ons bij de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen

Op 21 maart 2018 vinden de gemeenteraadsverkiezingen plaats en D66 Den Haag gaat voor een klinkende overwinning. Om een goede campagne te organiseren is het belangrijk om zichtbaar te zijn in de stad, op internet en in de media.

De fractieleden en wethouders hebben de afgelopen jaren elke maand een deel van hun vergoeding opzij gezet en samen met het campagnefonds van de afdeling hebben we een leuke pot beschikbaar. Maar om onze campagneplannen nog beter uit te kunnen voeren kunnen we elke euro extra goed gebruiken. Hiermee kunnen we nog beter zichtbaar zijn online, zijn er meer flyers te maken en kunnen we weer een campagnepand inrichten.

Helpt u mee om D66 nog beter campagne te laten voeren? Met een eigen gekozen maandelijks spaarbedrag kunt u de campagne enorm steunen. Doet u daarom mee met het spaarplan? U kunt zich hier voor het Persoonlijk Campagne Spaarplan aanmelden.

Wilt u eenmalig een bedrag doneren? Dat is meer dan welkom. Maakt u dit bedrag dan over op bankrekeningnummerNL 60 RABO 0129 5794 32 overmaken t.n.v. D66 Den Haag onder vermelding van vermelding ‘Campagnedonatie”.

Heeft u vragen? Neem dan contact op met penningmeester Maartje van Putten via:maartjevanputten@d66denhaag.nl