vrijdag 2 november 2018

Nachtburgemeester Schuylenburch spreker op Haags stadscongres

Zaterdag 3 november vindt Stadscongres van D66 Den Haag plaats. Om 13:00 uur start de interactieve bijeenkomst in O3 Rivierenbuurt (Zaanstraat 25). De lokale partij nodigt alle geïnteresseerden uit om mee te praten over Den Haag. Een grote stad als Den Haag staat voor flinke uitdagingen en tijdens het congres wordt daarover van gedachten gewisseld.

Stad aan zet

Het overkoepelende thema is ‘Stad aan zet’. Tijdens het congres zijn verschillende deelsessies met specifieke onderwerpen. Eén van de deelsessies gaat over de invulling van de Binckhorst. Ook is er onder meer een sessie over ‘smart city.’ Welke slimme technologie past Den Haag toe? Ook gaat het in een sessie over de verstening van de stad en de gevolgen daarvan.

Nachtburgemeester

D66 heeft ook een aantal sprekers uitgenodigd.  Aanwezig zijn onder meer de nachtburgemeester Sjoerd van Schuylenburch, senator Petra Stienen en de opleidingsmanager van de PABO op de Haagse Hogeschool Michael Krul. Iedereen is welkom om deel te nemen aan het tweede congres van D66 Den Haag. Klik hier om aan te melden.