Duurzaamheid

SmartCities, afvalverwerking en recycling, groene daken, circulaire economie, stadslandbouw. Maar ook: Hoe kunnen we in Den Haag op duurzame wijze energie opwekken? Hoe kunnen we de luchtkwaliteit in de stad verbeteren? Hoe kunnen we economische activiteiten in Den Haag verduurzamen? Dit zijn slechts enkele van de onderwerpen waar de werkgroep Duurzaamheid zich over buigt.

We denken mee over het gehele Haagse duurzaamheidsbeleid van D66, adviseren de raadsleden, kijken naar de ontwikkelingen op landelijk en Europees niveau en dragen bij aan het verkiezingsprogramma voor D66 Den Haag.

Wil jij meehelpen van D66 dé Haagse duurzaamheidspartij te maken en heb je affiniteit met en/of kennis van duurzaamheid in de breedste zin van het woord? Meld je dan aan voor deze werkgroep. Op dit moment is de werkgroep in oprichting. Dit wil zeggen dat er volop ruimte is voor nieuwe leden.

Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden via bestuur@d66denhaag.nl. Stuur in de e-mail bij voorkeur ook een korte motivatie en je (beknopte) CV mee. Hier kun je ook terecht als je vragen hebt of meer wilt weten.