Economie

De werkgroep Economie richt zich op het Haagse bedrijfsleven en de manier waarop de gemeente de economische ontwikkeling van Den Haag ondersteunt. De werkgroep bestaat uit enthousiaste democraten met verschillende achtergronden, maar allen met een interesse voor de Haagsche economie.

We denken mee over het gehele Haagse economiebeleid; van MKB tot start-ups. We spreken onder andere over leegstand in de stad, het creëren van (duurzame) banen en hoe we Den Haag aantrekkelijk kunnen maken voor (internationale) bedrijven . We adviseren de raadsleden van D66 Den Haag. We kijken naar de ontwikkelingen in de Haagsche economie en dragen bij aan het verkiezingsprogramma voor D66 Den Haag.

De werkgroep Economie komt eens in de 4-5 weken bij elkaar op maandagavond.

Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden via bestuur@d66denhaag.nl. Stuur in de e-mail bij voorkeur ook een korte motivatie en je (beknopte) CV mee. Via dit mailadres kun je ook terecht voor meer vragen en/of informatie.