Onderwijs

Onderwijs op één! Een slogan die D66 past als gegoten. De afdeling D66 Den Haag wil daar meer werk van maken. De Haagse onderwijswerkgroep bestaat uit enthousiaste democraten met verschillende achtergronden, allen met passie voor onderwijs.

We denken mee over het gehele Haagse onderwijsbeleid; van voorschool tot hoger onderwijs. We spreken onder andere over het centrale aanmeldmoment voor de basisschool, de brede buurtschool, de leraar als vakmens en Den Haag studentenstad. We adviseren de raadsleden van D66 Den Haag. We kijken naar de ontwikkelingen in het onderwijs, hebben bijgedragen aan het verkiezingsprogramma voor D66 Den Haag en denken nu na over het volgende verkiezingsprogramma.

Wil jij meehelpen van D66 dé Haagse onderwijspartij te maken en heb je affiniteit met en/of kennis van onderwijs, meld je dan aan voor deze werkgroep.

De werkgroep Onderwijs komt elke 5 weken bij elkaar, wisselend op maandag- of dinsdagavond.

Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden via bestuur@d66denhaag.nl. Stuur in de e-mail bij voorkeur ook een korte motivatie en je (beknopte) CV mee. Hier kun je ook terecht als je vragen hebt of meer wilt weten.