Verkeer en Vervoer

Wat zijn de bottlenecks voor fietsers in deze stad? Hoe kunnen we Hagenaars en Hagenezen verleiden om vaker de fiets te pakken? Hoe kan het openbaar vervoer verbeterd worden? Of de verkeersdoorstroming in de stad? En wat kan er beter in het parkeerbeleid, of het nou om fietsen of om auto’s gaat? Vraagstukken waar de leden van de werkgroep Verkeer en Vervoer zich o.a. over buigen.

We denken mee over het gehele Haagse vervoersbeleid; We ondersteunen de fractie in de gemeenteraad. Maar we organiseren ook discussiebijeenkomsten, D-Cafés en werkbezoeken. Tenslotte werken we aan input voor het verkiezingsprogramma en aan het opstellen van discussienota’s.

De werkgroep Verkeer en Vervoer komt elke 4-5 weken bij elkaar.

Heb jij ideeën over bijvoorbeeld hoe het beter kan in Den Haag voor de fietser, hoe het parkeerbeleid anders kan, hoe de doorstroming van het verkeer beter kan en noem maar op, dan zijn wij op zoek naar jou!

Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden via bestuur@d66denhaag.nl. Stuur in de e-mail bij voorkeur ook een korte motivatie en je (beknopte) CV mee. Hier kun je ook terecht als je vragen hebt of meer wilt weten.