Campagne GR22

Campagne voeren kan op verschillende manieren: op straat, maar ook vanuit je huiskamer; in gesprek met Hagenaars, of juist achter de schermen; posters plakken, of een donatie doen. Wat jouw kwaliteiten ook zijn: er is altijd iets te doen wat bij jou past. Je hoeft ook niet direct alles te doen, je kan ons al helpen met een minuut die het kost om een bericht te delen met je vrienden. Maar je kan uiteraard ook meer helpen: tot vele middagen en avonden samen de straat op. Op deze pagina vind je informatie over de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2022 en hoe jij daarin kan helpen kan vinden.

Wil je nu meer weten over campagne voeren of hoe jouw talent ingezet kan worden? Mail dan campagnecoördinator Martijn ten Ham.

Vacatures

Hieronder verschijnen de vacatures binnen de campagneorganisatie van D66 Den Haag. Zie je iets wat je interesse heeft? Neem dan contact op met campagnecoördinator Martijn ten Ham of campagneleider Caroline Verduin.

Campagnewinkel

Op dit moment is het campagneteam druk op zoek naar een uitvalsbasis voor de campagne. Een pand midden in Den Haag dat kan dienen als opslag-, vergader- en samenkomstruimte zodat we op een goede en leuke manier campagne kunnen voeren in Den Haag. Heb jij een tip of goed idee? Laat het dan graag snel weten!

Laatst gewijzigd op 19 november 2021